7. sept 2013

Käsitöölistest

Alati, kui ma satun sellistesse päikselistesse suvituslinnadesse nagu Santorini ja Mykonos siin, siis tekib tahtmine tegelikult vaadata "tavalisi" inimesi. Aga teate, neid nagu polekski siin, ikka turistid ja aina turistid. Niisiis on ka kogu kaubandus suunatud turistidele ja pole lootust näha poodi, kust saaks osta pesupulbrit või vaipa, ikka suveniirid, suveniirid... Ja siis ma vaatasin neid suveniire, sellise käsitöölise pilguga:)

Ja teate, mis ma ütlen, kui turist tahaks midagi osta (mina tavaliselt ei taha, kui olen saanud kätte oma sõrmkübara ja muusikaplaadi), siis kaubapuudust küll ei ole. Ja eriti meeldib mulle see, et need linnad on täis pikitud kunstigaleriisid, kus kunstnik nõus oma taiese ka eraldi sulle järele lennutama. Ja neid võikesi kunsti ja kunstkäsitöö poode on tõesti põnev vaadata. Palju on selliseid ohooo asju. Tore:)

Pilte siia ei järgne, sest kuidagi imelik on neis poodides pildistada. Ühes nukupoes küll tegin Resa rõõmuks kiirklõpsu, aga poeomanik siis ka ütles, et ma võin teha vaid ühe pildi.

No ja tegelikult on neis poodides ka natuke kurb jalutada, sest kõik vaatavad ja kiidavad, aga keegi ei osta. Vähemalt näha seda pole... Ei midagi uut siin päikese all.

Nukupood, kus oli väga erinevaid ja põnevaid nukke.

Kommentaare ei ole: