5. märts 2022

Natukene toidust

 Seni maitsvaim kohalik roog on minu meelest need pisikesed Kanaari kartulid. Muide kartul annab siin ikka aastas mitu saaki :). Aga ära korjatakse pisikesed kartulid.
 
Kanaari kartulid


 Nende runntuhlitega sarnanevate kartulite valmistamine käib nii: koorimata kartulid pannakse potti koos mereveega, misjärel lastakse kartulid kuivale keeda. Järele jäävad sellised krimpsus veidi soolaga kaetud kartulid, mis maitsevad tõesti nagu midagi lapsepõlves kartulivõtu ajal tehtud lõkkekartulite moodi.

Teine kohalik tähtis roog tundub olevat teataval viisil tehtud krõbeda koorega kana, aga ma pean uurima, millega seda kana maitsestatakse. Miski on selles, mis mulle eriti ei maitse :(. Üks tähelepanek on veel see, et toidud on märgatavalt soolasemad, kui ma tavapäraselt harjunud olen. 
Väikse naljaka tähelepanekuna tundub see, et absoluutselt kõigis suveniiripoodides on seemnelett. Polegi aru saanud, kas tõesti turistid ostavad siit kaasa seemneid või on need siiski kohalikele.
 
Jääb selgusetuks, mida söövad linnud, kes hommikul akna taga laulavad, sest kusagil ei paista mitte ühtegi putukat.

Kommentaare ei ole: